Persbericht T.V Oerterp

13115059-17_otd-banner-verenigingen-650x650.jpgTennis in Ureterp: “…Daagt je uit!”

Graag willen we tijdens de Landelijke Open Tennisdagen op 2 april
a.s. de tennissport  onder de aandacht van de Ureterpers brengen.  Als secretaris van de tennisvereniging Oerterp zit ik in een actiegroepje om het tennis te promoten in en rond het dorp. Tennis is landelijk de tweede sport, maar nog niet in Ureterp. Tennis is niet seizoensgebonden en kan, voor wie dat wil, in competitieverband gespeeld worden. Ook kunt u lessen volgen bij op twee avonden. Op dit moment is het merendeel van onze leden boven de 50 jaar. Erg leuk natuurlijk maar ook wel tijd voor een beetje verjonging vinden wij. We hebben sinds de verhuizing naar de Griene Leane een prachtig complex met zogenaamde Smash Court banen waar het hele jaar op gespeeld kan worden, maar op dit moment veel te weinig gebruik van wordt gemaakt.

We doen deze actie samen met de Tennisbond KNLTB, die een landelijk campagne voert met als titel “Tennis… …Daagt je uit!”.

Op zaterdag 2 april organiseren wij vanaf 13.00 uur een Open dag op ons tenniscomplex. Iedereen uit de omgeving mag dan vrijblijvend kennismaken met de tennissport. De benodigde materialen zijn aanwezig.

Deze open dag zal verzorgt worden door onze nieuwe tennisleraar. Hij is gediplomeerd tennisleraar en staat te trappelen om u kennis te laten maken met tennis.

TV Oerterp zal haar best doen er een leuke middag van te maken voor jong en oud. Iedereen van 6 tot 80 jaar is welkom om vrijblijvend kennis te maken met tennis. Sportieve kleding en schoenen is wel handig, maar nog niet beslist noodzakelijk. Er is op deze dag een speciale aanbieding waarbij iedereen die de kans krijgt zich in te schrijven voor vrijblijvend 5 lessen te volgen voor € 25,- inclusief gebruik van een tennisracket en tennisballen.  Daarna kunt u dan beslissen of u het tennis leuk genoeg vindt om lid te worden. Voor kinderen is er aangepast materiaal aanwezig.

Nog een laatste tip! Neem een van uw buren, vrienden of kennissen mee naar de open dag. Als u beide dan enthousiast bent  heeft u meteen een tennispartner.

Ik hoop dat ik u een beetje enthousiast heb gemaakt en dat we u mogen begroeten op 2 april vanaf 13.00 uur.

Met Sportieve Groet,

Ben Haitsma, Secretaris Tennisvereniging Oerterp Griene Leane 4 meer info: www.tennisvereniging-oerterp.nl