Surprise Toernooi

Beste Tennissers, middels dit bericht de eerste aankondiging van het Surprise Toernooi op 30 augustus. Het toernooi zal bestaan uit 2 delen; een nieuw tennistoernooi gebaseerd op de mooiste trainingsoefening (turbo dubbel) die er bestaat en een activiteit, waar de hersenen worden getriggerd.

30 augustus is ook de eerste officiële trainingsdag, deze wordt i.v.m. de planning naar een week later verplaatst. Het toernooi start om 19:00 en de planning is dat het tot ongeveer tot 21:00 duurt, vervolgens is er gelegenheid tot douchen en begint de activiteit. Deze zal half 12 eindigen.

Buiten onze eigen leden, zijn ook leden welkom die bij een verenging elders en bij de knltb lid zijn. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen willen wij het inschrijfgeld voor onze eigen leden op 5 euro houden, voor gasten op 7,50, dit om de hapjes en prijzen te bekostigen. Drinken is voor eigen rekening. Vanzelf sprekend houden wij de regels aan die bij TV oerterp van toepassing zijn.

Meld je snel aan en hopelijk tot 30 augustus!