Nieuwe website Tennisvereniging Oerterp

Een nieuw seizoen, een nieuwe website

Met hulp van Kor de Vries hebben we achter de schermen gewerkt aan een nieuwe website voor onze club. De nieuwe site bied ons de mogelijkheid op een simpele manier onze leden van de laatse informatie te voorzien. Daarnaast vinden jullie er al een paar foto’s van het vorige seizoen onder Fotoalbums. De komende tijd zal de site verder bijgewerkt en uitgebreid worden. Tip: Zet de site in je favorieten en bezoek ons regelmatig. Zo blijf je op de hoogte van het laaste nieuws op tennisgebied binnen en buiten de vereniging.

Nieuw is ook dat er op sommige berichten gereageerd kan worden. Zo kunnen we jullie meningen peilen voor we beslissingen nemen. Maak hier gebruik van. In de Matchpoint zal dit worden vermeld. Ook de resultaten zullen we vermelden. Houd er rekening mee dat reacties eerst beoordeeld worden voor ze zichtbaar worden op de website. Dit doen we om te voorkomen dat er vervuiling op de site komt (bijvoorbeeld door spammers).